Alians PR z budownictwem
Na rynkuAgencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Przemysłowo-Handlową Budownictwa. PIPHB jest największą i najstarszą organizacją samorządu gospodarczego, działającą w branży budowlanej od 1990 r. Jest członkiem Krajowej Izby Gospodarczej, aktywnie uczestniczy w pracach Komitetu Budownictwa przy KIG.
Jedną z głównych motywacji nawiązania współpracy pomiędzy stronami jest obecna sytuacja komunikacyjna w branży budowlanej – zarówno w aspekcie jej sprawnego jak i etycznego funkcjonowania.
- Moim zdaniem firmy nie tyle walczą ze sobą o klientów, lecz konkurują, rywalizują – mówi Paweł Babij, wiceprezes Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa. - Walka to za ostre słowo. Firmy powinny rywalizować ze sobą jakością, terminowością, gwarancją niezawodności, solidnością, a nie koniecznie robieniem czarnego PRu innym. Przede wszystkim muszą pokazywać to, w czym są najlepsze (…) . – kończy wiceprezes PIP-HB.
Istnieje jednak nadzieja, iż poziom ten szybko będzie mógł się podnieść. Jednym z głównych celów stojących przed partnerami jest opracowanie skutecznego programu edukacyjnego dla małych oraz średnich przedsiębiorców budowlanych – tak, aby mogli samodzielnie tworzyć swój rzetelny wizerunek w mediach.
Jednocześnie agencja Times Square Public Relations została Konsultantem ds. Public Relations Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa.
źródło: www.timessquare.pl