Kraków Arena ma sponsora i nową nazwę
Na rynkuAgencja Rozwoju Miasta Kraków sprzedała firmie Tauron Polska Energia prawa do nazwy krakowskiej Areny i towarzyszące im prawa sponsoringowe. Tak więc już od lutego wybrać się będzie można do Tauron Areny Kraków.
Poza nową nazwą, umowa gwarantuje Tauronowi liczne możliwości ekspozycyjne wewnątrz i na zewnątrz hali oraz w jej otoczeniu, a także pozwala na korzystanie z infrastruktury obiektu. Tauron ma także prawo do organizacji w hali, w trakcie obowiązywania kontraktu, własnych wydarzeń lub imprez realizowanych we współpracy ze swoimi partnerami. Umowa została podpisana na trzy lata z opcją przedłużenia na dalsze dwa lata, przy zachowaniu wszystkich jej zapisów.
Halę i jej otoczenie czekają teraz działania dostosowawcze, obejmujące m.in. oznakowanie obiektu Tauron Arena Kraków, którego można się spodziewać za kilka tygodni. Prace te nie będą miały wpływu na realizowanie zaplanowanych wydarzeń. Nowe oznakowania związane z systemem identyfikacji wizualnej sponsora pojawią się także w mieście.
Tauron Arena Kraków to najnowocześniejsza i największa hala widowiskowo-sportowa w Europie środkowo-wschodniej. W obiekcie odbyło się już wiele zawodów sportowych i koncertów światowej rangi - jak mecze siatkarskich mistrzostw świata czy koncert takich gwiazd jak Elton John - przyciągających widownię z całego kraju, a także wielu gości zagranicznych.
Nowy sponsor ma nadzieję, że umowa utrwali znajomość marki Tauron i przyczyni się do jej umocnienia, co z kolei przełoży się na wymierne korzyści sprzedażowe. Jak mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w Tauron Polska Energia, „nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym Grupy Tauron, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów”.
źródło: materiały prasowe UMK