Nowe rozwiązanie dla deweloperów
Na rynkuKrakowska agencja reklamowa Amako wprowadza na rynek nowy system reklamy dla deweloperów, polegający na 100-procentowym finansowaniu przez siebie wszystkich podejmowanych działań.
Nowe rozwiązanie dla deweloperów Amako postanowiło wdrożyć biorąc pod uwagę zmiany na rynku nieruchomości - dziś mieszkania nie sprzedają się już tak dobrze, jak chociażby jeszcze rok temu, a przekonanie klienta do bardzo drogiego produktu wymaga fachowej wiedzy, jaką posiadają między innymi profesjonalne agencje reklamowe.
Agencja zapewnia, że w takim systemie deweloper nie musi się o nic martwić, bo rozlicza się dopiero z efektów kampanii. Z takiego rozwiązania skorzystała już firma Developmer, budująca Ochmanów Park, kompleks wolnostojących domów przy polu golfowym w Ochmanowie. Agencja Amako przejęła całość marketingu tej inwestycji. Odpowiada za strategię, kreację oraz materiały reklamowe (strona www, katalog, reklamy prasowe, obecność na targach). Nadzoruje też sprzedaż, do której prowadzenia zatrudniła duże sieciowe biuro.
Jak zapewnia pomysłodawca nowego narzędzia, układ ten ma same zalety, bo każdy zajmuje się tym, co potrafi najlepiej, dlatego są już kolejni chętni aby z niego skorzystać. „Zapłacenie nam w formie prowizji dopiero wtedy kiedy inwestycja zacznie generować zysk jest dla klienta idealnym rozwiązaniem” - wyjaśnia Agnieszka Żak, odpowiedzialna za całość działań związanych z Ochmanowem. Według Agnieszki Żak, taki system reklamy agencji także opłaca się bardziej, mimo że bierze na siebie większe niż zwykle ryzyko.
Amako deklaruje jednak, że nie obawia się tego ryzyka, bo dobrze zna rynek i dokładnie wie, ile i na jakie działania marketingowe należy wydać. Podkreśla też, że mając całkowitą swobodę działania, może „ręczyć głową” za efekty.
Agencja zapewnia, że w takim systemie deweloper nie musi się o nic martwić, bo rozlicza się dopiero z efektów kampanii. Z takiego rozwiązania skorzystała już firma Developmer, budująca Ochmanów Park, kompleks wolnostojących domów przy polu golfowym w Ochmanowie. Agencja Amako przejęła całość marketingu tej inwestycji. Odpowiada za strategię, kreację oraz materiały reklamowe (strona www, katalog, reklamy prasowe, obecność na targach). Nadzoruje też sprzedaż, do której prowadzenia zatrudniła duże sieciowe biuro.
Jak zapewnia pomysłodawca nowego narzędzia, układ ten ma same zalety, bo każdy zajmuje się tym, co potrafi najlepiej, dlatego są już kolejni chętni aby z niego skorzystać. „Zapłacenie nam w formie prowizji dopiero wtedy kiedy inwestycja zacznie generować zysk jest dla klienta idealnym rozwiązaniem” - wyjaśnia Agnieszka Żak, odpowiedzialna za całość działań związanych z Ochmanowem. Według Agnieszki Żak, taki system reklamy agencji także opłaca się bardziej, mimo że bierze na siebie większe niż zwykle ryzyko.
Amako deklaruje jednak, że nie obawia się tego ryzyka, bo dobrze zna rynek i dokładnie wie, ile i na jakie działania marketingowe należy wydać. Podkreśla też, że mając całkowitą swobodę działania, może „ręczyć głową” za efekty.