PR w Budownictwie - list otwarty do branży i mediów

Na rynku

Z uwagi na fakt, iż Program Edukacyjny PR w Budownictwie w bardzo dużym tempie ewoluuje w stronę powołania do życia Fundacji PR w Budownictwie, twórca programu Wiktor W. Kammer wystosował list otwarty do branży budowlanej i mediów w niej funkcjonujących.

Kraków, 7 września 2010

Szanowni Państwo,

Sytuacja w sektorze budowlanym nie jest jednoznaczna. Nie chodzi tylko o sytuację rynkową i związany z nią kryzys, który mam nadzieję zażegnaliśmy, ale o nie mniej ważny kryzys zaufania, wynikający z  wizerunku przedsiębiorstw prosperujących w sektorze budowlanym. Nie zawsze jest on taki, jaki być powinien, zwłaszcza zestawiając go z wizerunkiem firm  w innych sektorach w Polsce.

Większe przedsiębiorstwa, często z kapitałem zagranicznym, radzą sobie lepiej, ponieważ przenoszą do Polski zachodnie wzorce, będące elementem strategii wizerunkowych opracowanych przez zagraniczne centrale. To godne pochwały praktyki, lecz nie wystarczające z szerszego punktu widzenia – jakości komunikacji całej branży.

Nadszedł czas na nas, na polskie firmy, będące gwarancją dalszego wzrostu gospodarczego w kraju. Dlatego został opracowany i stworzony Program Edukacyjny PR w Budownictwie, który w pierwszej kolejności ma pokazać przedsiębiorcom stojące przed nimi  możliwości komunikacyjne, związane z kształtowaniem wizerunku firmy. Chciałbym, aby dzięki PR w Budownictwie udało się przenieść komunikację wizerunkową w branży budowlanej na wyższy poziom. Celem serii szkoleń PR w Budownictwie jest zaznaczenie jasnego podziału pomiędzy działaniami komunikacyjnymi a marketingowymi i jednocześnie podnoszenie poziomu tych pierwszych.

Z sygnałów płynących z rynku wynika, iż istnieje potrzeba stworzenia platformy łączącej tych, którzy stanowią przykład najlepszych praktyk komunikacyjnych – liderów, z tymi, którzy dopiero rozpoczynają swoje działania wizerunkowe.  Formuła programu edukacyjnego nie jest w tym zakresie wystarczająca – odpowiedzią jest powołanie do życia Fundacji PR w Budownictwie.

Nie zakłócając zdrowej rynkowej konkurencji, chcę zaangażować firmy, autorytety, wydawnictwa, redakcje, vortale branżowe oraz organizacje zawodowe i samorządy gospodarcze,  które swoim autorytetem i doświadczeniem pomogą budować tę wyższą i właściwą jakość komunikacji wizerunkowej w branży budowlanej, czego Państwu i sobie życzę.


Z poważaniem
Wiktor W. Kammer   
CEO Times Square Public Relations

Czytaj także:

Dni otwarte w Bolechowicach i Libertowie

Zamknij [x]

Czytaj także:

Dni otwarte w Bolechowicach i Libertowie

Zamknij [x]