„Teraz Płaszów” - nowa kampania Sol & Art
Na rynkuW połowie maja spółka Sol & Art przedstawiła nową ofertę dla osób zainteresowanych lokalami mieszkalnymi w inwestycji "Ogród Płaszów".
Wspierająca sprzedaż kampania - prowadzona pod hasłem przewodnim "Teraz Płaszów" - podkreśla najważniejsze według dewelopera atuty inwestycji i obecnej oferty. Pierwszych 20 klientów, którzy zdecydują się na zakup lokalu w ofercie promocyjnej otrzyma 20 000 zł rabatu. Dodatkowo zakup można finansować w systemie 10/90 - 90% ceny nabywca wpłaca po odbiorze lokalu. W swojej kampanii Sol & Art podkreśla także bezpieczeństwo inwestycji, wynikające z finansowania jej przez bank PKO BP, który prowadzi rachunek wyodrębnionych wpływów dla wpłat klientów. Deweloper zwraca także uwagę na dynamiczny rozwój i dobre perspektywy dzielnicy Płaszów.
Nazwa projektu nawiązuje do sąsiadującego z budynkami "Parku Rzecznego Ogród Płaszów", który zapewniać ma możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Teren inwestycji skomunikowany jest z miastem za pomocą linii autobusowych oraz Krakowskiego Szybkiego Tramwaju kursującego do pętli Mały Płaszów. Osoby zmotoryzowane mogą dojechać do inwestycji ul. Nowohucką oraz dotrzeć do obwodnicy Krakowa poprzez węzeł w Rybitwach.
Inwestycja rozpoczęła się w 2011 roku. Obecnie powstaje trzecia kondygnacja w obydwu budynkach, a termin przekazania mieszkań nabywcom planowany jest na kwiecień 2013 roku.
źródło: informacja prasowa, 23.05.2012