„Teraz Płaszów” - nowa kampania Sol & Art

Na rynku

W połowie maja spółka Sol & Art przedstawiła nową ofertę dla osób zainteresowanych lokalami mieszkalnymi w inwestycji "Ogród Płaszów".

Wspierająca sprzedaż kampania - prowadzona pod hasłem przewodnim "Teraz Płaszów" - podkreśla najważniejsze według dewelopera atuty inwestycji i obecnej oferty. Pierwszych 20 klientów, którzy zdecydują się na zakup lokalu w ofercie promocyjnej otrzyma 20 000 zł rabatu. Dodatkowo zakup można finansować w systemie 10/90 - 90% ceny nabywca wpłaca po odbiorze lokalu. W swojej kampanii Sol & Art podkreśla także bezpieczeństwo inwestycji, wynikające z finansowania jej przez bank PKO BP, który prowadzi rachunek wyodrębnionych wpływów dla wpłat klientów. Deweloper zwraca także uwagę na dynamiczny rozwój i dobre perspektywy dzielnicy Płaszów.

W ramach inwestycji przy ul. Koszykarskiej powstają dwa budynki o wysokości 6 pięter, rozplanowane na nieregularnym kształcie litery E. Bryły obiektów wzbogacone zostały m.in. licznymi uskokami i załamaniami elewacji, przestronnymi tarasami na ostatnich kondygnacjach czy dachami pokrytymi roślinnością ekstensywną, co nadawać ma całości lekki i elegancki wygląd.

Nazwa projektu nawiązuje do sąsiadującego z budynkami "Parku Rzecznego Ogród Płaszów", który zapewniać ma możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Teren inwestycji skomunikowany jest z miastem za pomocą linii autobusowych oraz Krakowskiego Szybkiego Tramwaju kursującego do pętli Mały Płaszów. Osoby zmotoryzowane mogą dojechać do inwestycji ul. Nowohucką oraz dotrzeć do obwodnicy Krakowa poprzez węzeł w Rybitwach.

Inwestycja rozpoczęła się w 2011 roku. Obecnie powstaje trzecia kondygnacja w obydwu budynkach, a termin przekazania mieszkań nabywcom planowany jest na kwiecień 2013 roku.



źródło: informacja prasowa, 23.05.2012

Czytaj także:

Apartamenty w sercu Krakowa

Zamknij [x]

Czytaj także:

Apartamenty w sercu Krakowa

Zamknij [x]