Wkrótce nowa odsłona kampanii promocyjnej Echo Investment
Na rynku„Różne potrzeby. Jedno miejsce” – takim hasłem deweloper zachęcał do zapoznania się z ofertą Park Avenue Apartments. Kolejną fazę kampanii promocyjnej zapowiedziano na styczeń 2017 roku.

Komunikacja marketingowa podkreśla atuty lokalizacji – ciszę, spokój, możliwość realizacji różnorodnych potrzeb oraz bliskość centrum z jego wszelkimi atrakcjami. Wśród przeprowadzonych akcji znalazły się m.in. wernisaż Piotra Stokłosy oraz konkurs fotograficzny „Stare Dębniki. Nowa perspektywa”.

Park Avenue Apartments to 73 apartamenty u zbiegu ulic Czarodziejskiej i Tynieckiej w Krakowie, w otoczeniu Parku Dębnickiego i Bulwaru Wisły. W ofercie znajdziemy powierzchnie od 70 do 200 m kw. i rozkłady od 2 do nawet 6 pokoi. Projekt architektoniczny osiedla odwołuje się do modernizmu, czego przykładami są m.in. kamienne okładziny, liczne przeszklenia typu portfenetr i tarasy wyłożone drewnem. Wnętrza apartamentów, nawiązujące do wysokich pomieszczeń krakowskich kamienic, zaaranżowano w klasycznym i minimalistycznym stylu.
Jak informuje firma Echo Investment, w bieżącym roku odnotowano 45-procentowy wzrost sprzedaży apartamentów w inwestycji.

źródło: informacja prasowa, 23.11.2016
fot.: materiały prasowe