Zgłoś kupioną nieruchomość

Na rynku

Urząd Miasta Krakowa przypomina o obowiązku zgłoszenia nabytej nieruchomości i opłaceniu podatku.

W terminie do czternastu dni od daty zakupu nabywca nieruchomości powinien wysłać do Wydziału Podatków i Opłat druk informacji o nieruchomościach (który obowiązuje osoby fizyczne) lub deklarację przeznaczoną dla osób prawnych i osób fizycznych posiadających współwłasność niewydzieloną z osobami prawnymi.

Taki sam obowiązek spoczywa na osobach, które w spółdzielniach mieszkaniowych nabyły mieszkania lokatorskie na własność. Druki można uzyskać w Wydziale Podatków i Opłat Urzędu Miasta Krakowa (al. Powstania Warszawskiego 10), a także na stronie internetowej www.bip.krakow.pl


Źródło: komunikat UMK, 10.08.2009

Czytaj także:

„Akacjowy Dom” już w sprzedaży

Zamknij [x]

Czytaj także:

„Akacjowy Dom” już w sprzedaży

Zamknij [x]